19 Mart 2019 Salı

BOZKURT [TR] FAKİR


BOTUMU EKLEMEK İÇİN:
Buraya TIKLA

BOTUM HAKKINDA:f!yardım YAZARAK TÜM KOMUTLARA BAKABİLİRSİNİZ AMA BEN YİNE DE SİZE KISA ŞEKİLDE ÖZETLEYEYİM:

 f!espri (Bot size espri yapar.)

f!boks-makinesi (Boks Makinesi oynarsınız.)

f!yaz (Yazacağınız şey)=Bota yazı yazdırırsınız.

f!youtube (Aratacağınız şey)=Youtube de bir şeyi arar.

f!temizle (sayı)=Seçtiğiniz sayı kadar mesaj temizler.1-99 arası

KOMUTLAR KISACA BUNLARDIR.KISACASI BUYSA UZUNU NE SİZ DÜŞÜNÜN :D UNUTMAYIN DEDİĞİM GİBİ f!yardım YAZARAK KOMUTLARA BAKABİLİRSİNİZ. :)

YOUTUBE KANALIM:
Buraya  TIKLA! :)

DİSCORD SUNUCUM:
Buraya TIKLA! :) DİSCORD SUNUCUMA GELEREK BANA BOT HAKKINDA TAVSİYELERİNİZİ/ŞİKAYETLERİNİZİ SÖYLEYEBİLİRSİNİZ.

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ACEMİ BİR SİTEM AZ ÖNCEKİ YORUMU YANLIŞLIKLA SİLDİM SİZ DE YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM :) sjsjsjsjs

    YanıtlaSil
  3. bu bot ne zaman aktıf oluyo

    YanıtlaSil